کشف بیش از 3تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان
دسته بندی: اجتماعی، میهن
با تلاش همه جانبه و ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان طی عملیات های جداگانه 9سوداگر مرگ دستگیر و بیش از 3تن مواد مخدر کشف شد.
به گزارش قدس آنلاین: سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امشب در گفت و گویی رسانهای در تشریح این خبر بیان داشت. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی یک باند قاچاق مواد مخدر را در استان سیستان و بلوچستان شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قراردادند.
وی افزود. مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیات های جداگانه و کار اطلاعاتی هوشمند ضمن دستگیری 4 سوداگر مرگ و توقیف چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ابتدا مقدار 2تن و 500کیلو تریاک و حشیش کشف کردند.
سردار غلامرضا جعفری اظهارداشت: مأموران انتظامی استان همچنین طی عملیاتی منسجم با شناسایی یک باند دیگر از سوداگران مرگ در یک اقدام ضربتی پلیسی 5 قاچاقچی دیگر را دستگیر و یک تن تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان قاچاق ادامه دارد، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
