فارس من| سلیمی: تاکنون 217 نماینده مجلس به سامانه شفافیت آرا پیوستهاند
دسته بندی: اجتماعی
حامیان پویش «نمایندگان به سامانه شفافیت مجلس بپیوندند» درخواست دارند همه نمایندگان رای خود را در سامانه شفافیت ثبت کنند. عضو هیات رئیسه مجلس در این باره گفت: طبق آخرین آمار تاکنون 217 نفر از نمایندگان به سامانه شفافیت آرا پیوستهاند.
به گزارش قدس آنلاین:جمعی از مخاطبان خبرگزاری در سامانه تعاملی فارس پویشی را با عنوان «نمایندگان به سامانه شفافیت مجلس بپیوندند» ثبت کرده اند. خواسته آنها این است که همه نمایندگان آرای خود را در سامانه شفافیت آرای مجلس اعلام کنند.
در متن این پویش نوشته شده:«با توجه به راهاندازی سامانهای برای شفافیت آرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مابقی نمایندگانی که به این سامانه نپیوستند درخواست داریم که عضو این سامانه شوند. خوب است آرای نمایندگان در جلسات استیضاح و رأی اعتماد به وزرا نیز در این سامانه ثبت شود.»
سامانه شفافیت آرای نمایندگان از ۲۱ اسفند سال گذشته آغاز به فعالیت کرد و نمایندگانی که تمایل دارند آرای آنها درباره طرحها و لوایح به صورت شفاف اعلام شود، در نامهای به هیئت رئیسه مجلس اعلام آمادگی کردند و لذا آرای آنها به صورت شفاف در این سامانه درج میشود.
