آزمون: لیاقت قهرمانی را داشتیم/ این روند را در جام ملتها هم ادامه میدهیم
دسته بندی: ورزشی
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و زننده گل قهرمانی در تورنمنت کافا معتقد است که تیم ایران لیاقت این قهرمانی را داشته است.
به گزارش قدس آنلاین سردار آزمون که در پایان دیدار فینال تورنمنت کافا به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، درباره پیروزی مقابل ازبکستان و قهرمانی در این مسابقات گفت: سخت بود، بازی واقعا سختی بود اما ما خیلی خوب بازی کردیم.
آزمون اظهار کرد: به بازیکنان تیم تبریک میگویم، لیاقتش را داشتیم و خیلی خوشحالیم.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان تاکید کرد: فکر میکنم این جام برای آمادهسازی جهت جام ملتها بود، خوشحال هستیم و این روند را در جام ملتها هم ادامه میدهیم.
کد خبر
1278
