تهیه کننده «بعد از رفتن»: سینمای ایران تک ژانری شده است
دسته بندی: فرهنگ و هنر
نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» به کارگردانی رضا نجاتی با حضور تعدادی از بازیگران این فیلم در یکی از پردیسهای سینمایی تهران برگزار شد.
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی پروژه، پردیس سینمایی اطلس مال شامگاه چهارشنبه میزبان نخستین اکران مردمی فیلم سینمایی «بعد از رفتن» با حضور رضا نجاتی کارگردان، محمود بابایی تهیهکننده و هنرمندان و عوامل فیلم بود.
در این اکران، بهرام شاهمحمدلو، پوریا رحیمیسام، یسنا میرطهماسب از بازیگران فیلم، هنرمندانی از جمله بهرنگ علوی، راضیه برومند، امید شمس، هادی نائیجی، مهلقا مینوش، محمد ثریا، سعید کشاورز، امیر مهندسیان، رضا گمینی و عوامل فیلم حضور داشتند.
پیش از نمایش فیلم، عوامل با حضور روی سن به مهمانان خوشامد و خیرمقدم گفتند.
کد خبر
5485
