برف کمربندی رباط سفید را بست
دسته بندی: میهن
رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: بارش برف و یخ زدگی سطح جاده کمربندی رباط سفید در بخش احمد آباد شهرستان مشهد را از امشب، یکشنبه بست.
به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسین میش مست اظهار کرد: رانندگان از داخل روستای رباط سفید به عنوان مسیر جایگزین تردد کنند.
رییس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: هم اکنون در جادههای مشهد، تربت حیدریه، فریمان، تربت جام، باخرز، درگز و کلات بارش برف و لغزندگی جاده وجود دارد.
وی از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.
میش مست ادامه داد: امروز تعدادی تصادف خسارتی به دلیل لغزندگی جاده رخ داده اما خوشبختانه تصادف جرحی و فوتی تاکنون در سطح جادههای خراسان رضوی نداشتهایم.
کد خبر
21640
