واریز ماهیانه ۲۳۰ میلیارد ریال کمکهای نقدی خیرین به فرزندان نیازمند خراسان رضوی
دسته بندی: گفت و گو، میهن
خیرین ماهیانه برای فرزندان ایتام و غیر ایتام (محسنین) مددجوی خراسان رضوی ۲۳۰میلیارد ریال کمک نقدی میکنند.
به گزارش قدس خراسان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد خراسان رضوی در جشن نیکوکاری دبستان استاد شهریار اظهار کرد: در سطح خراسان رضوی ۱۳ هزار فرزند یتیم و ۳۷ هزار فرزند محسنین ( فرزندان نیازمندغیر یتیم) داریم و به لطف خداوند متعال بتوانیم میزان متوسط کمک خیرین به فرزندان یتیم و محسنین را افزایش دهیم.
مجید غلامی افزود: طبق هماهنگی که با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی انجام دادهایم از ظرفیت آموزش و پرورش در جشن عاطفهها و سایر جشنها و مناسبتهای مختلف سال و ماه مبارک رمضان و … استفاده میکردیم ولی در حوزه اکرام ایتام تلاش میکنیم ظرفیت بزرگ فرهنگیان را به آن معطوف سازیم.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته سال تحصیلی طرح هر معلم و هر دانش آموز یک حامی با همکاری بسیار خوب نواحی مشهد مقدس بسیار خوب انجام شد وامسال با یک رویکرد جدید به منظور حمایت بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین به دنبال جذب حامی یا خیرین اجتماعی هستیم و به فضل الهی این اقدام در تعدادی از شهرستانها انجام شده است.
وی اظهار کرد: امروز جلسهای با معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان و رؤسای ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) نواحی مشهد مقدس برگزار کردیم تا بتوانیم به فضل الهی این کار را در مشهد مقدس نیز انجام دهیم.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش تبادکان نیز در این جشن گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، ماه رحمت و مهمانی خاص الهی هستیم و خوش به سعادت افرادی که بتوانند هر چه بیشتراز این ماه و سفره پربرکت الهی استفاده کنند.
محمدحسین عبدالهی افزود: با حضور مسئولان کمیته امداد خراسان رضوی و نواحی مشهد مقدس و همزمان با جشن نیکوکاری در دبستان استاد شهریار جلسه ای به منظور کمک رسانی بیشتر به نیازمندان با تشریک مساعی، هم افزایی، مساعدت و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان برگزار کردیم.
وی خاطرنشان کرد: مهاجرپذیر بودن، وجود حاشیه نشینی و تعداد زیاد اتباع سبب شده تا آمار نیازمندان تبادکان بسیار بیشتر از نواحی مشهد مقدس باشد و در همین راستا باید دست به دست هم دهیم، تا با کمک همدیگر بتوانیم کمک های خوبی به همنوعانمان داشته باشیم.
