لوگوی قدس آنلاین

پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی

دسته بندی: ورزشی
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

به گزارش قدس آنلاین، هرچند هنوز مدیران تراکتورسازی تبریز موفق به کسب مجوز قطعی حضور یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر نشدند، اما به صورت چراغ خاموش تمامی سیاست‌گذاری‌های این تیم با پلن مورد نظر یحیی در حال انجام است تا به محض معرفی رسمی او فضا برای فعالیتش در این تیم مهیا باشد. یحیی  با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی می رسد. رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است، اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

گفته می‌شود گل‌محمدی در حال حاضر تمامی اتفاقات ریز و درشت این باشگاه را زیر نظر دارد و با انتقال ایده‌های خود به حمیدمطهری به این سبک و سیاق تراکتورسازی را در هفته های پایانی همراهی می‌کند.اتفاقاً حمید مطهری در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا یحیی گل‌محمدی دستورات تمرینی را به او می‌دهد، گفته بود: امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. به هر حال آنچه اهمیت دارد موفقیت تراکتور در بازی های پیش رو است. قطعاً در ادامه راه تغییراتی خواهیم داشت که به موقع متوجه آن‌ها خواهید شد.

اما یک سؤال مهم و حیاتی برای هواداران پرشمار تراکتورسازی در مقطع فعلی این است که آیا یحیی در صورت حضور در سمت سرمربیگری تراکتور با این بازیکنان ادامه خواهد داد یا اینکه دوباره ترکیب فنی بازیکنان نماینده تبریز دستخوش تغییر و تحولات اساسی قرار خواهد گرفت.

اخبار غیر رسمی حکایت از این دارد گل محمدی در طرح اولیه خود اعلام کرده در صورت قبول مربیگری تراکتور به تعدادی از بازیکنان دانه درشت این تیم نیاز ندارد و باید با این بازیکنان تسویه حساب شود.

گویا یحیی گل محمدی اعتقادی با حضور بازیکنان سابق پرسپولیس که روزی از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده می‌کرد، ندارد، به همین دلیل به احتمال فراوان اگر یحیی هدایت تراکتور را در دست گیرد، باید منتظر خداحافظی قریب الوقوع شجاع خلیل زاده، سیامک نعمتی، مهدی شیری و محمد نادری باشیم،همچنین گفته می‌شود گل‌محمدی اعتقادی به ادامه فعالیت گوستاوو هم ندارد که این ماجرا مطمئناً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

حالا باید دید انتشار این خبر با مقاومت هواداران همراه خواهد شد یا اینکه آن‌ها نیز از تصمیم گل‌محمدی استقبال خواهند کرد تا زمینه تغییر و تحولات گسترده در این باشگاه در آستانه بازی سرنوشت‌ساز این تیم برابر استقلال کلید بخورد.

نکته تأمل برانگیز دیگر اینکه برخی مدعی شدند ممکن است پس از این تصمیم بازیکنان تراکتور به دو دسته تقسیم شوند که این مسئله می‌تواند پیامدهای خطرناکی برای تراکتور به همراه داشته باشد، به ویژه اینکه این بازیکنان در میان برخی هواداران دارای وجهه خوبی هستند و این ماجرا می تواند یک جنجال بزرگ را به دنبال داشته باشد.

روی نیمکت هم البته یحیی دنبال حضور کریم باقری است. در این خصوص تلاش‌هایی انجام شده اما اگر به نتیجه نرسد یحیی قصد دارد با همان کادری که در شهرخودرو همکاری می کرد در تبریز هم حضور داشته باشد. بدین ترتیب علاوه بر سونامی در داخل زمین باید شاهد تغییرات گسترده روی نیمکت نماینده تبریز هم باشیم.


کد خبر 29814

آخرین مطالب

تولیت آستان قدس رضوی: قهرمانان ورزشی رسالتی سنگین در انتقال فضیلت‌های اخلاقی به جامعه دارند / ملّت فاقد هویت، سلطه‌پذیر است منازل مجاور «کال هاشمیه» مشهد تخلیه شد وزیر ورزش و جوانان: دینداری فرزندان راه تحکیم بنیان‌خانواده است اشکان دژاگه از دنیای فوتبال خداحافظی کرد منصور رشیدی: جام‌جهانی را با اشتباه بچه‌گانه از دست دادم/ رکوردم ۵۰ سال دست‌نخورده مانده است صعود ژیمناست‌های ایرانی به فینال قهرمانی آسیا تولید یک برنامه موسیقایی جدید با حضور علیرضا عصار فرهاد قائمیان؛ از بازی در نقش حرّ تا خادمی امام رضا(ع) ۵۵۰ نیروی جدید استخدام سازمان محیط زیست می‌شوند جذب گسترده‌ نیروهای حق التدریس و نهضت سواد آموزی در آموزش و پرورش طلافروشان تعیین تکلیف شدند + سند بسته اقدامات مالیاتی دولت در جهت حمایت از مشارکت اقتصادی حداکثری مردم در جهش تولید سخنگوی القسام: تنها دستاورد دشمن ویرانی است / طوفان الاقصی؛ زلزله‌ای در سطح آگاهی جهانی پوتین: جهان چندقطبی خواهد شد و بهتر است سلطه‌گران به آن تن دهند خطیب نماز جمعه تهران: گلایه‌ای از مجلس برای تصویب تعطیلی «شنبه‌ها» داریم/ برای رفع گرفتاری معیشتی مردم تلاش شود واکنش ایران به ادعای مجدد اتحادیه عرب در مورد جزایر سه‌گانه پیگیری وضعیت امدادرسانی به سیل‌زدگان خراسان‌رضوی از سوی رییسی افتتاح ساختمان جدید بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی رازی قائمشهر پس از ۱۸ سال وقفه مسئول دبیرخانه بزرگداشت دهه کرامت: ایران کشورِ آقا موسی بن جعفر(ع) است/ دهه کرامت نماد عشق و عاطفه در خانواده تحقیق شورای شهر درباره دلیل سیل مشهد ارائه تصویر واقعی از جمهوری اسلامی راه مقابله با تصویر مجازی دشمن مطالبات فصل گذشته مسی‌ها پرداخت شد ستاره ایتالیا یورو را از دست داد پیشکسوت استقلال: کار استقلال برای قهرمانی سخت‌تر از پرسپولیس است بهزاد خلج: فکر نمی‌کردم بازیگر شوم/ آقای قاضی به شعبه ۱۲۱ رسید جشن امضای «مجموعه آبنبات‌ها» برگزار می‌شود جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی آغاز شد/ رویدادی برای به تصویر کشیدن عظمت ایران فشارخون، بلای جان ایرانی‌ها / ۴۰درصد جامعه از ابتلا به فشارخون بالا بی‌خبرند معاون رئیس جمهور: اجازه زمین خواری به خوش‌نشینان در کلاردشت را نمی‌دهیم وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود پایان اردیبهشت مهلت تعویض پلاک های سوخته و مخدوش نگاهی به قیمت دلار که با مداخله بانک مرکزی به ثبات نسبی رسیده است / تدابیری آرام‌بخش اما ناکافی برای تثبیت نرخ ارز تداوم افت قیمت دلار/ دلار در آستانه ورود به کانال ۵۷ هزار تومان ۵۱ درصد شهروندان تهرانی مستاجر هستند زمینه‌چینی در چین برای نظم جدید جهانی/ سفر رئیس‌جمهور روسیه به پکن از آغاز فصل جدید روابط میان دو کشور مهم شرقی حکایت دارد