لوگوی قدس آنلاین

آمریکایی‌ها در دوران بایدن گرسنه شدند

دسته بندی: بین الملل
تاریخ انتشار: ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

بر اساس نظرسنجی گالوپ، آمریکا در سال ۲۰۲۳ بالاترین میزان افرادی را داشت که برای تامین غذای کافی خود و خانواده‌هایشان با مشکل مواجه بوده اند.

به گزارش قدس آنلاین بر اساس یک تحلیل جدید گالوپ با عنوان «ایالات متحده: رهبر یا بازنده در جی ۷؟» مشخص شد از هر ۴ آمریکایی یک نفر (۲۶ درصد) در ۱۲ ماه گذشته مواقعی وجود داشته که پول کافی برای خرید مواد غذایی مورد نیاز نداشته است.

در کانادا، نرخ افرادی که برای تهیه غذا در همان بازه زمانی با مشکل مواجه بودند ۱۷ درصد بود، در حالی که در فرانسه به ۱۵ درصد و در ایتالیا ۱۴ درصد کاهش یافت. حدود ۱۳ درصد از آلمانی‌ها در مقاطعی در سال گذشته قادر به تهیه غذای کافی نبودند، در مقابل ۹ درصد در انگلیس و ۸ درصد در ژاپن با مشکل ناتوانی برای تهیه غذا مواجه بوده اند.

ایالات متحده از سال ۲۰۰۹ هر سال به دلیل ناتوانی مردمش در تهیه غذا در مقاطعی از زمان‌ها در صدر کشورهای گروه G۷ بوده است، داده‌های سال ۲۰۲۳ نشان می‌دهد که تعداد آمریکایی‌های در حال مبارزه با بحران غذا در حال افزایش است. این روند در دولت جو بایدن بیش از هر زمانن دیگری است

بندیکت ویگرز، مشاور تحلیلی جهانی در گالوپ، به نیوزویک گفت: از زمانی که گالوپ این معیار را در سال ۲۰۰۶ پیگیری کرد ناتوانی در تهیه غذا در ایالات متحده هرگز بالاتر از سال ۲۰۲۳ نبوده است. تورم قیمت در ایالات متحده که در سال ۲۰۲۲ به شدت افزایش یافت و در سال گذشته همچنان بالا بود.

نتایج نظرسنجی گالوپ مبتنی بر مصاحبه‌های تلفنی و اینترنتی است که در طول سال ۲۰۲۳ با نمونه‌های تصادفی از ۱۰۰۰ بزرگسال ۱۵ ساله و بالاتر ساکن هر یک از هفت کشور G۷ انجام شده است.


کد خبر 28949

آخرین مطالب

روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد تقویت بینایی با پرهیز کردن از این خوراکی‌ها نجم‌الدین شریعتی:ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور قیمت روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار افزایشی شد رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری ترکیه: حماس پس از تشکیل کشور مستقل فلسطین، سلاح را کنار خواهد گذاشت نشست اضطراری رئیس سیا با نخست وزیر قطر با محوریت حماس و اسرائیل مدودف کنفرانس صلح سوئیس را عامل رسوایی اوکراین و متحدانش دانست پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی در مورد رد صلاحیتش وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی» وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر خارجه: قطع روابط با اسرائیل در توقف نسل کشی مهم است سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است به من می‌گویند «مادر مهدالرضا(ع)» اعلام برنامه وداع و تشییع پیکر سردار مجید ایافت در مشهد ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود رستگاری بر اساس احادیث و منابع قرآنی ساخته شد/ پرداخت پررنگ به ماورا آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از فردا هشدار نارنجی به کشاورزان؛ گندم و غلات را به مناطق امن حمل کنید